This is an example of a page. Unlike posts, which are displayed on your blog’s front page in the order they’re published, pages are better suited for more timeless content that you want to be easily accessible, like your About or Contact information. Click the Edit link to make changes to this page or add another page.

5 responses »

  1. Burcu Hanım Selamlar,
    Ben Adana’dan Diş Hekimi Emel Erdinç,
    Sizin geçmiş senelerde anlattığınız Psoas sorunlarına ait tüm şikayetleri fazlasıyla yaşıyorum,
    Yol yürüme, merdiven çıkma kapasitem çok azaldı.. yaşam kalitemi son derece düşürdü..
    Çok zor bir durumdayım 😦
    Siz bu sorundan kurtuldunuz mu, bana yol gösterebilir misiniz?
    Sizinle Nasıl iletişime geçebiliriz?
    Eşim (Uzm Dr) ve ben tüm Tamamlayıcı Alternatif tıp yöntemlerine de açığız ve uyguluyoruz..
    İlginize şimdiden teşekkürler.

    • Merhaba Emel hanım,
      Psoas sorunum yaklaşık bir yılın sonunda geçti. Bir yıl sürdü çünkü altı ay sonra tekrar düştüm ve yine bel omurlarımdan kasığıma kadar bir bölgeyi sakatladım. Yazılarda anlattığım şekilde uzun süre restoratif ve yin yoga yaparak kendi kendimi tedavi ettim. O bölgeyi zorlayacak hareketlerden çok rahaylatacak şeyler yaptım. Çalışmalarımda yastıklar bloklar kullandım. Sabırla çalışıp bolca dinlendirdim. Spesifik olarak Adana’da yoga stüdyosu varsa, oraya üye olup durumunuzu anlatıp yin/restoratif derslere katılabilirsiniz. Yoksa tekrar yazışalım size birkaç faydalı duruş söyleyin. Cepten yazıyorum uzun yazamadım kusura bakmayın. Yine yazın bana yeterli olmadıysa ayrıntılı olarak bilgisayardan yaxıp cevap vereyim. Cepten yazmak çok zormuş :))) iyi günler dilerim. Tez zamanda şifalar diliyorum :))

  2. Teşekkür ederim cevabınız için. Yoga dersleri tavsiyenizi dwgerlendirecegim Adanaya döner dönmez. Şu an yıllık iznimi kullanıyorum. Bol bol yüzmeye çalışıyorum . Bu rahatsizligi yaşamış biri olarak en fayda gördüğünüz bir iki hareketten bahsederseniz sevinirim. Sevgiler.

    • Merhaba Emel hanım,
      Sıkıntınızı tam olarak bilmemekle birlikte bana iyi gelen birkaç hareket yazacağım. Deneyerek hangisinin iyi geldiğine kararı siz verin 🙂
      1- diz altına şeker yastık yerleştirerek savasana (yerde sırt üstü uzanma pozu)
      2- sort üstü diz bükülü ayak tabanları yerde dizleri birbirine yapıştırma ve 10 nefes bekşeme
      3- sırt üstü yatıp tek tek dizleti göğse çekme. Diğer bacak yerde dğz bşr şekilde uzun duruyor.
      4- hamle duruşu arka diz havada öndeki bacakta dşz ayak bileğinin tam üstünde. Öndeki diz ayak parmak uçlarını geçmesin. Önemli diz sağlığı için.
      5- hamle duruşu arka diz yerde. 4 ile aynı ön bacak koşulu geçerli. Arka diz kapak üzerinde durmayın. Arka diz yerde ama 45 derecw açıyla. Diz altı yastık koyun.
      6- güvercin duruşu. İnternetten bakabilirsiniz. Eka pada raja kapotasana.
      7- dizde sorun yoksa virasana duruşu. Kalça altına yastık koyup dizler bükülü diz üstü oturma…
      Bir deneyin yine haberleşelim. İyi günler dilerim

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s